torsdag den 9. december 2010

Link love til Waldorf vinduesstjerner…


Som så mange andre i blogland, faldt jeg også pladask for de smukke foldede stjerner til vinduerne.
Selv har jeg lavet lidt her til jul, dog har jeg valgt at lave dem i hvide til stuerne og så lige i rød i køkkenet – altså ingen regnbuer her. Men det jo smag og behag og blot for at gøre opmærksom på at man sagtens kan lave dem meget rolige og neutrale, dogen uden at miste det smukke :)

Jeg har lavet mine i silkepapir, men jeg fandt steder på nettet hvor man kan få det rigtige vokspapir, der skulle kunne holde længere. Jeg tænker at det ikke er noget jeg skal ha siddende andet end her i julen, så mon ikke det holder. Hvis de skal op i længere tid, må jeg jo så bare købe det rigtige ;)
Men her er der i hvert fald et link til et sted man kan få det rigtige papir - her!
Jeg selv havde fulgt Pusteblomsters vejledning, men jeg har lige fundet et sted hvor der er vejledning på 6 forskellige stjerner – skal helt sikkert selv ha lavet en Skinny, til ungernes værelse.
Linket er her!
Så er der lidt til at få julen til at gå med – fold amok!

3 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt. Lige i dag har jeg også lovelink til en særligt fin en af slagsen. Sjovt som alle lige pludseligt gør det samme på samme tid jeg kommenterer lige med direkte link til den blogpost). Sender dig mange kærlige tanker -- som altid.

    SvarSlet
  2. Hej!
    Sikke mange fine måder at gøre det på. Skønt, tak:-)
    Jeg har købt noget papir hos edumero.de. Fin butik. 12 et eller andet euro for 100 store ark i 10 farver.
    Vh. Lise

    SvarSlet
  3. Hehe Marina, jeg huskede kun at få postet indlæget fordi din julekalender havde handelet om dem ;)
    Og Lise, tak for fiffet om papiret!!

    SvarSlet